i called him this evening.
and suddenly he asked,
"u takde pon nak tulis pape pasal i kat blog u kan?"
bile mase pulak pakcik ni taw bukak blog kawe, kawe pon tak tau.
ceeettt.
selalu sangat benda macam ni jadi.
bile nak wat surprise la die tanye macam2 and at last, surprise tak jadi surprise.
sebab i was planning to write for him when i'm in dunedin.
and now, i know he's expecting something from this bloggy.
see? no surprise.
and syg, here it is.
i know u were very frustrated that u did't call me when i was about to board.
it's ok, it's fine. i know you were busy.
i know you were very sad when we last met, but u didn't really show your emotion.
it's ok, it's fine. deep inside me, i knew your heart was crying.
i know u regretted that u did't bring me anywhere for vacation, i know it very well.
it's ok, it's fine. coz what you have given me until now is far more valuable than any expensive vacations.
i know u wanted to spend more time with before i left, but u couldn't.
it's ok, it's fine. that you were willing to sacrifice your limited time with me is more than enough.
no regrets. coz to me, u've given me everything.

pakcik,
jangan nakal2.
jangan gatal2.
saya dah takde untuk kejut pagi2, so bangun sendiri.
saya dah takde untuk tolong apa2, so buat sendiri.
saya dah jauh untuk tengok awak, jaga awak, so jaga diri.
saya jauh, nak call susah, nak mesej susah, nak buat apa pon susah.
tapi saya tak lupa awak, tak pernah lupa awak, so jangan lupa saya.
macam yang kita janji, jangan cari pengganti.
cukuplah hubungan ni, jom jaga sampai mati.
alhamdulillah,
hampir 4 tahun kita bersabar sesama kita.
hampir 4 tahun kita susah senang sama2.
hampir 4 tahun kita gaduh tak ingat dunia.
hampir 4 tahun kita kongsi cerita.
duka, lara, semua.
sentiasa together-gether.
biar orang nak cakap apa,
janji kite bahagia.
biar orang nak ngumpat apa,
janji kite tak merana.
ingat janji kite.
sampai bile2.
i love you.
aishiteru.
wo ai ni.

tssukkkk!
pakcik dah kena.

semoga berkekalan hendaknya.
jaga diri, jumpa lagi.
and yes, thanks for the presents.
i know you are very thoughtful, but i don't know you are very romantic too.
i miss you.
:'(
and suddenly he asked,
"u takde pon nak tulis pape pasal i kat blog u kan?"
bile mase pulak pakcik ni taw bukak blog kawe, kawe pon tak tau.
ceeettt.
selalu sangat benda macam ni jadi.
bile nak wat surprise la die tanye macam2 and at last, surprise tak jadi surprise.
sebab i was planning to write for him when i'm in dunedin.
and now, i know he's expecting something from this bloggy.
see? no surprise.
and syg, here it is.
i know u were very frustrated that u did't call me when i was about to board.
it's ok, it's fine. i know you were busy.
i know you were very sad when we last met, but u didn't really show your emotion.
it's ok, it's fine. deep inside me, i knew your heart was crying.
i know u regretted that u did't bring me anywhere for vacation, i know it very well.
it's ok, it's fine. coz what you have given me until now is far more valuable than any expensive vacations.
i know u wanted to spend more time with before i left, but u couldn't.
it's ok, it's fine. that you were willing to sacrifice your limited time with me is more than enough.
no regrets. coz to me, u've given me everything.
pakcik,
jangan nakal2.
jangan gatal2.
saya dah takde untuk kejut pagi2, so bangun sendiri.
saya dah takde untuk tolong apa2, so buat sendiri.
saya dah jauh untuk tengok awak, jaga awak, so jaga diri.
saya jauh, nak call susah, nak mesej susah, nak buat apa pon susah.
tapi saya tak lupa awak, tak pernah lupa awak, so jangan lupa saya.
macam yang kita janji, jangan cari pengganti.
cukuplah hubungan ni, jom jaga sampai mati.
alhamdulillah,
hampir 4 tahun kita bersabar sesama kita.
hampir 4 tahun kita susah senang sama2.
hampir 4 tahun kita gaduh tak ingat dunia.
hampir 4 tahun kita kongsi cerita.
duka, lara, semua.
sentiasa together-gether.
biar orang nak cakap apa,
janji kite bahagia.
biar orang nak ngumpat apa,
janji kite tak merana.
ingat janji kite.
sampai bile2.
i love you.
aishiteru.
wo ai ni.
tssukkkk!
pakcik dah kena.

semoga berkekalan hendaknya.
jaga diri, jumpa lagi.
and yes, thanks for the presents.
i know you are very thoughtful, but i don't know you are very romantic too.
i miss you.
:'(
sweet. that is really sweet and comel:D
ReplyDeletehehehe
ReplyDeletethx ema.. ema pon sme la! sweet cm madu ;)
jga farid leklok. u pon jg dri same leklok kt tmpt org. i doakan u ngn farid akan xde dpt mslh yg berat n bertimpa2 selama korg bersama. amin. LUV U LA FARID PENGKID :D
ReplyDeletekudin : owww so sweett la u ni.
ReplyDeletesob sob sob. terharu.
thx ye. i doakn utk u ngn ur partner jugak. amin.. ;)
LUV U TOO LA KUDIN CHE MAN!! :D