as mentioned in my previous entry,
gloomy entries will occupy this dull bloggy.
eh, copy & paste. sorry. (+_+)
entry kali ni ditujukan khas untuk bibik moden terchenta.
lepas ni kau takde geng raye.
lepas ni kau takde geng rayau.
lepas ni kau takde geng layannnnnn.
lepas ni kau takde geng nak meroyan.
lepas ni kau takde geng nak menggile.
lepas ni kau takde geng nak merayau tak tentu hale.
lepas ni kau takde geng nak karokkk.
lepas ni kau takde geng nak mengamokk.
ye, macam2 yang kau takleh wat lagi sebab aku takde.
ye, mungkin boleh buat tapi tak sehebat kalau aku ade.
hahahahaha
oh, ketawa itu saje nak menutup touching2.
ye, saye sedang touching2.
sebab i'm talking about my other half.
kalau aku gile, die double gile.
kalau aku lawak, die double lawak.
kalau aku sempoi, die double sempoi.
kalau aku pandai masak, die double pandai masak.
eh tapi ade lagi part yang takleh lupe.
kalau aku pendek, die memang double pendek.
tapi kalau aku comel, yang tu konfem2 die bukan double lagi comel.
kah3.
oh sekali lagi ketawa untuk menahan sebak.
itu saje untuk kali ini.
tuan2 dan puan2.
mempersembahkan subjek utama entry ini,
jeng.. jeng.. jeng..
aku dah rindu kau la, gile.
:'(
No comments:
Post a Comment