aku hanya hamba yang suka berkongsi rasa.

About Me

My photo
Pasir Gudang, Johor, Malaysia
i used to write a lot, but stopped as i thought writing wasted my time. now that i have a reason to write again, i am here.

Blog Archive

Footer

Sunday, February 6, 2011

farewell I


Please bear with me as starting from now, gloomy entries will occupy this dull bloggy.

Farewell friends, sisters and my hearts.

I wrote a couple of times about these four girls before.

If you do follow my entries, u should know them.

If u don’t, never mind.

Let me introduce again my beloved girlfriends.

oh yes, meet my sweet friend there, ema auzir.
tengok pipi die. urgh geram. (+_+)

ok stop.
now back to the topic.

for my girlfriends...


lepas ni kite takde jerit2 lagi dalam kete, gado mcm budak2.
lepas ni kte takde sambut bday sme2 lagi, i mean not with a complete set.
lepas ni korang tak dpt tgk aku gedik2 lagi.
lepas ni korang tak naik dah MBS8472, kuar jalan2 g melaka.
lepas ni kite takde kumpul kat laut cm dulu2 lagi.
lepas ni raye gathering dah tak cukup 1 ahli wajib.
lepas ni 2 taon kot aku tak dapat dengar intan ngan meng merengek2 dlm kete, mntak simpati backup.
lepas ni 2 taon aku tak dengar jaja perli pedas masok ke jantung.
lepas ni setiap kali cuti, bukan aku lagi yang arrange tarikh hangout.
lepas ni konfem aku rindu korang.
and aku tau, korang akan rindu aku jugak.

terima kasih sebab banyak sabar dengan aku.
terima kasih sebab sudi jadi kawan aku.
terima kasih sebab sudi nangis n ketawa ngan aku.
terima kasih sebab korang ade anytime aku perlukan korang.
terima kasih sebab setia bertahun2.
terima kasih untuk sume air mate.
terima kasih untuk segalanya.

kadang2 kite perhatikan.
ade orang yang sayang kawan bile perlu aje.
tapi tolonglah caye.
aku sayang korang gile2.
we're sisters forever.

and tak lupe, terima kasih untuk ini :

aku janji aku letak atas meja study.


pesanan terakhir :

meng : jage diri. kalau sedih2, ingat aku. walaupon aku jaoh, ade lagi care untuk carik aku. anytime. jangan simpan sorang. aku sayang kau. senyum2 selalu ;)

intan : intan kne jage diri, dok jb banyak dugaannye. ingat owg yg jaoh ni. intan kuat owg taw. ape pon dugaannye, be strong. i luv u.

jaja : jage yang laen. w'pon ko paling anak2. (aku taknak cakap ko mude, nnt ko perasan.) aku taw ko antara yang paling matang. ingat2kan sesama kite. sumpah nanti aku rindu ko membebel. jage diri. syg lebih!

miza : perit nak tulis ni sbb deep inside me, only God knows how disappointed i am that i didn't get to see you for the last time. mungkin ko busy. dan mungkin aku terlalu busy. tak pe la. biar aku jujur kat sini, takpe kn? w'pon tak jumpe, tak b'mkne aku tak ingat ko. aku tggu ko sbnrnye tapi mase tak izinkan. pape pon, jage diri, jage sume sekali sebab ko paling berumur antara sume kan. rindu ko dah ni. luv u (^_^) and yes, semoga kite posting sme2 ;)




ok dh.
takpela orang lain bace.
diorang tak rase pape sangat kot.
yang penting kite.
kan?
the last farewell untuk korang.
i luv u all.
take care.



xoxo

4 comments:

  1. thanx yunk n sori yer...
    tke cRE..SILA JGN JTUH CINTA NGN MAT SALLEH OK

    ReplyDelete
  2. it's ok.. ;)
    u 2, tke care..
    hahahaha mat salleh? xmo la..
    ckop la dpt ank pak jalil. ank pak salleh xnk.. ;)

    ReplyDelete
  3. papai kak :) take care eh kat sana :) wii b waiting 4 u at batu lingtang next 2 years ya! hihihi

    ReplyDelete
  4. thanks kira ;)
    u 2, take care.. jage mktab leklok..
    ceeehhh.. hehe
    c u in 2 years time ;)

    ReplyDelete