aku hanya hamba yang suka berkongsi rasa.

About Me

My photo
Pasir Gudang, Johor, Malaysia
i used to write a lot, but stopped as i thought writing wasted my time. now that i have a reason to write again, i am here.

Blog Archive

Footer

Thursday, January 20, 2011

tak suke.



saye tak suke sangat awak keje.
sebab bile awak keje, awak takde mase untuk saye.
kalau ade pon, ujung minggu je.
saye tak suke.



saye tak suke sangat awak keje.
sebab bile awak penat lepas keje.
awak takde mase nak mesej saye.
saye tak suke.



saye tak suke sangat awak keje.
sebab takde orang nak teman saye.
kalau dulu, awak ade setiap mase.
sekarang, saye sorang diri je.
saye tak suke.



saye tak suke sangat awak keje.
sebab awak sentiase penat, tak rehat pastu seleseme.
saye jaoh, tak dapat jage.
saye tak suke.



walaupon saye tak suke sangat awak keje.
saye terpakse terime.
sebab ini untuk mase depan awak, saye redha je.
kalau awak senang nanti, saye jugak kene tempiasnye.
itu saye suke.



walaupon saye tak suke sangat awak keje.
saye tau awak tak buang mase.
biar takde mase untuk saye.
janji awak tak buat bende entah pape.
itu saye suke.



walaupon saye tak suke sangat awak keje.
bile dapat elaun, awak belanje saye.
awak tak pernah berkire.
awak cakap, duit awak, duit saye.
itu saye PALING suke.



kesimpulannye.
walaupun saye tak suke sangat awak keje.
saye tak boleh pentingkan diri sendiri aje.
so, saye terime kenyataan yang awak keje.
walaupon saye tak suke.



eh2 saye lupe lagi 1 bende.




saye sayang awak sangaatttt2 leeeeee....
(^_^)



5 comments:

  1. wiwettt,kak shima ,,kikiki

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. weeewit jgk! hehehe
    eh2 tak taw nk pggil ape bnrnye ni..
    syakira? wani? wahhhh nme byk!;p
    serius, sblom ni ingtkn wanie syazwani.. sgt2 knpius...
    and kte sbaye kn? lahir 1990?
    jgn pggl akk la.... segannye.. xtaw umo sme sblom ni... hohoho (x_x)

    ReplyDelete
  4. wah, wahh. sweettt aje.. hihi. takde butang like pulak nk like. haha

    ReplyDelete
  5. hehehehe amaaaii pon ape kurangnyeee.. awookk?? hehe

    ReplyDelete