the last farewell post for the most important people in my life.
it's my family.
(i) untuk ibu & ayah :
terima kasih untuk segala2nye.
kalau nak cakap satu2, sampai adik balik malaysia pon takkan abis cerita.
adik taw nanti ayah ngan ibu mesti rindu adik.
takde lagi orang nak menjerit, lari2 macam orang tak siuman kat uma.
takde lagi bibik yang masak hari2 bile ibu kat sekolah.
takde lagi orang gile yang lari mengejar kucing macam orang kena sumpah.
takde lagi orang wat muka hodoh, menari-nari and wat mate juling. subhanallah.
takde lagi orang yang sentiase hilang mencuri kereta ibu ayah.
takde lagi driver ibu yang mengangkut ibu pegi bayar duit kereta, bil and apebenda lagi entah.
takde lagi orang yang wat macam2 lagi lah.
(+_+)
nanti mesti adik rindu nak urut ibu sebelum tido. ye, walaupun tak selalu.
nanti mesti adik rindu nak wat air ayah.
nanti mesti adik rindu nak wat macam2 kat uma.
doakan adik selamat, dilindungi dan kuat iman. insya'allah.
(ii) untuk geng2 petani yang sejak kecik bergado saje
along,
lepas ni takde dah kuli kau kat uma.
angah,
lepas ni takde orang nak membebel tak bagi kau mesej time drive.
akak,
lepas ni kau kena buat keje sorang. takde orang nak menggile same2 lagi.
banyak sangat benda yang akan berubah.
ye, walaupon along takkan setuju, aku nak tulis jugak.
wakaka.
jage ibu ayah.
ape2 hal bagitau aku.
ok?
bagus, dengar cakap.
sekarang dah midnight and it's time to sleep.
and people, till we meet again.
my coming entries will not be gloomy2 anymore.
i'ill share a bit about my life.
live from dunedin, new zealand.
(^_^)
salam.
jaga diri Shima...;-)
ReplyDelete