tadi aku 'jumpa' dia
orang yang tidak aku kenali tapi pernah menyentuh hati
sentuhan yang jauh terkesan di hati
aku akan selalu ingat dia
aku bersyukur aku pernah bertemunya
Alhamdulillah, ini salah satu pertemuan terbaik, hadiah dariNya
aku cuba menegur
tapi aku takut
aku segan
aku malu
sebab aku tak layak
setelah 9 bulan, baru sekarang aku mencari
kenapa? mengapa?
dalam hati berbisik,
"mungkin 1 hari nanti"
p/s: elaun hanya dinikmati 1 hari
No comments:
Post a Comment